Turkse ouders van kinderen groep 3 t/m 8 gezocht voor onderzoek

Onderzoek gaat over ouderbetrokkenheid bij voedingsprogramma’s

Het Researchteam van Wageningen Universiteit, dat zich bezighoudt met Smaaklessen, is op zoek naar Turkse ouders met kinderen in groep 3 tot en met 8 voor een onderzoek naar ouderbetrokkenheid. Het doel is om te leren hoe ouders betrokken zijn bij voedingsprogramma’s op de basisschool van hun kind en om de mening van de ouders daarover te weten.

Het gaat om ouders van wie de moedertaal Turks is of ouders die Turks kunnen lezen en schrijven. Het Researchteam benadrukt dat het gaat om een enquête en dat er dus geen foute antwoorden zijn. Het invullen van de enquête in het Turks duurt ongeveer 15 minuten. Indien ouders dit wensen, ontvangen ze aan het einde van de enquête een cadeaubon ter waarde van 5 euro. In dat geval vraagt het Researchteam om hun contactgegevens.

Click hier om de enquête in het Turks in te vullen.