Gouden Weken kleuren Groen

Lespakket voor groepen 3 tot en met 8 gericht op groepsvorming

Na de zomervakantie beginnen de Gouden Weken, en die kleurt IVN dit jaar groen! Dat doet IVN met een lespakket met daarin tips én buitenlessen die gericht zijn op groepsvorming.

Wat zijn de Gouden Weken?

De eerste weken van het nieuwe schooljaar zijn goud waard voor het bepalen van de sfeer in de klas voor de rest van het jaar. In deze weken leg je de basis voor de groepsvorming. Het begin van het schooljaar is dus het perfecte moment om met de klas naar buiten te gaan: buiten zijn is niet alleen goed voor de ontwikkeling van leerlingen, maar de natuur geeft ze ook ontspanning en creativiteit. Daarnaast is er letterlijk en figuurlijk veel ruimte om samen te werken en elkaars kwaliteiten en valkuilen te leren kennen.

Lespakket

IVN heeft een speciaal lespakket samengesteld met tips én buitenlessen die gericht zijn op groepsvorming. Op deze manier zijn scholen goed voorbereid wanneer het schooljaar weer begint. De lessen zijn geschikt voor groep 3 tot en met 8. Aanmelden kan tot 2 augustus via het formulier op de IVN-site.