Campagne scholen feestbeleid en trakteren van Voedingscentrum

Bestel gratis tot 1 november stel feestkaartjes

Steeds meer scholen en BSO’s stappen over op een feestbeleid. Om dit te stimuleren heeft het Voedingscentrum tot 1 november een actie, waarbij scholen en BSO's gratis en zonder verzendkosten een set feestkaarten kunnen bestellen. Daarvoor moeten ze de kortingscode 'feest' gebruiken.

Feestbeleid

Heb je wel eens gehoord van een feestbeleid? Steeds meer scholen en BSO’s stappen over op een feestbeleid. Hierbij trakteren kinderen niet maar wordt er feest gevierd en de jarige in het zonnetje gezet. Het feestbeleid biedt veel voordelen voor zowel kinderen, ouders en de school, zoals:

• Geen discussies meer zijn over de grootte of inhoud van een traktatie.
  • Ouders hebben minder (financiële) stress over het kopen of maken van een traktatie.
  • Kinderen hoeven geen traktatie meer te weigeren vanwege bijvoorbeeld hun allergie, geloofsovertuiging of dieetwensen.

Benieuwd of een feestbeleid iets voor jouw school is?
Dan heeft het Voedingscentrum iets leuks voor je: bestel nu gratis tot 1 november een set feestkaarten (onder- of bovenbouw) voor bij jou op school. De set bevat 12 kaarten met activiteiten waaruit leerlingen kunnen kiezen om hun verjaardag op school met de hele groep te vieren. Zo geeft de jarige zelf invulling aan de dag. Bestel de kaarten nu gratis en zonder verzendkosten met de kortingscode feest.

Traktatie inspiratie

Wordt er op jouw school nog met veel plezier getrakteerd en wil je ouders inspireren met leuke voorbeelden? Wijs ouders op de nieuwe gezonde traktatie-ideeën voor verschillende leeftijden van het Voedingscentrum, inclusief handige sjablonen.

Bestellink: Feestkaartjes - Glos Educatief (shopgezondeleefstijlopschool.nl)

Lees er meer over op www.wiejarigisviertfeest.nl