Onderzoek naar gezond en duurzaam eetgedrag op kinderopvang

Louis Bolk Institute en Wageningen University & Research

Brengt meer aandacht voor voeding positieve effecten teweeg bij kinderen en pedagogisch medewerkers in een kinderopvang en is het een manier om pm-ers langer te binden aan een organisatie? Dat gaan het Louis Bolk Institute en Wageningen University & Research onderzoeken. Daarvoor hebben ze (leveranciers aan) kinderopvangorganisaties nodig die aan het onderzoek willen meedoen.

Het Louis Bolk Institute en Wageningen University & Research willen een grootschalig PPS onderzoek (publiek-private samenwerking) opzetten over gezond en duurzaam eetgedrag. Eén van de onderzoeksgroepen is de kinderopvang.

Belangstelling?

Ben je geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar Phaedra Mensen (⇢ phaedra@hungryminds.nl).
Ook onderzoekers Marieke Battjes en Gertrude Zeinstra vertellen je er graag meer over. Stuur hen een bericht via LinkedIn.