Congresweek ‘Gezond leven, leren en ontwikkelen. Vanzelfsprekend!’

6 tot en met 13 november 2024

Gezonde Kinderopvang en Gezonde School organiseren van 6 tot en met 13 november de congresweek ‘Gezond leven, leren en ontwikkelen. Vanzelfsprekend!’. Tijdens de week staat de vraag centraal hoe je ervoor kunt zorgen dat een gezonde leefstijl op elke school en in elke kinderopvangorganisatie vanzelfsprekend wordt.

Twee delen

De congresweek bestaat uit twee delen. Er is een gezamenlijke aftrap in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam op woensdagmiddag 6 november. Dit duurt van 13.00 tot 17.00 uur. Tijdens deze middag ontmoeten deelnemers collega’s en andere professionals die net als zij gezondheid van kinderen en jongeren belangrijk vinden. Bij de aftrap zijn interessante sprekers en masterclasses.

Van donderdag 7 november tot en met woensdag 13 november volgt het tweede deel van de congresweek met online webinars waarin deelnemers samen met experts de diepte ingaan.

Na de zomer meer informatie

Na de zomer volgt er meer inhoudelijke informatie over de congresweek. Dan komt er ook een mogelijkheid om in te schrijven.