Dynamische Schooldag Evenement gaat landelijk

20 september in Amsterdam, Groningen en Maastricht

Na de succesvolle eerste editie van de Amsterdamse Dynamische schooldag op 22 september 2023 gaat de Beweegalliantie nu landelijk met het evenement. Op 20 september vindt het evenement voor en door de praktijk op drie locaties plaats: Amsterdam, Groningen en Maastricht.

Het doel van het Dynamische Schooldag Evenement

Het doel van het Dynamische Schooldag Evenement is leren met en van elkaars ervaringen en samen werken aan een Dynamische Schooldag op maat. Het is bestemd voor groepsleerkrachten, vakleerkrachten bewegingsonderwijs, ondersteuners en mensen die deel uit maken van het management van een basisschool. Ook voor de bestuurders en beleidsmedewerkers wordt een mooi programma verzorgd.

• 13:00 - 14:00 scholenbezoek
  • 15:00 - 15:45 plenair programma
  • 16:00 - 16:45 Workshopronde 1
  • 17:00 - 17:45 Workshopronde 2
  • 17:45 uur Netwerkbijeenkomst

Keynotes

De keynote sprekers zijn: Steven Pont (Amsterdam), Wim van Gelder (Maastricht) en Mark Mieras (Groningen). De workshoprondes worden o.a. verzorgd door de sportiefste school van vorig jaar, CBS Het Lichtpunt, de winnaar van dit jaar, CBS de Waterhof, en de school die dit jaar het koninklijk huis op bezoek had tijdens de koningsspelen, de Klippenholm, en collega’s van de scholen die toewerken naar een Dynamische Schooldag op maat.

Locaties

• De editie Amsterdam vindt plaats op de Burgemeester de Vlugtschool, Jan de Louterstraat 11, 1063 KX Amsterdam.
  • De editie Groningen vindt plaats bij kindcentrum Olingertil (O.B.S. Jan Ligthart en C.B.S. de Citer), Olingermeeden 2-8 in Appingedam.

Meld je aan